Ποια πασίγνωστη Ελληνίδα είναι η μητέρα του Φίλιππου Τσαγκρίδη; Γι’ αυτόν «σφάζονται» Καινούργιου – Μπάρκα!

από natasa

Τρεις γυναίκες στα πόδια του Φίλιππου Τσαγκρίδη

Τη σπάνια ευκαιρία να τον δουν με την καλλονή μητέρα του χάρισε ο Φίλιππος Τσαγκρίδης στους followers του στο Instagram

Ο πρώην σύντροφος της Κατερίνας Καινούργιου και νυν της Δανάης Μπάρκα πόζαρε για τους Finacial Times με τη μητέρα του, Ειρήνη Παναγοπούλου σε ένα αφιέρωμα για την Αθήνα και την τέχνη.

Όπως είναι γνωστό, η κόρη του Περικλή Παναγόπουλου, του ανθρώπου που θεωρείται αναμορφωτής της σύγχρονης ελληνικής ακτοπλοΐας, εκτός από τη διαχείριση της οικογενειακής εφοπλιστικής εταιρείας ασχολείται και με τη συλλογή έργων τέχνης.

Είναι μάλιστα πάτρονας σε πολλά ιδρύματα που έχουν σχέση με τις τέχνες ενώ στις δραστηριότητές της, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται και η συμμετοχή της στο συμβούλιο της βρετανικής Whitechapel Gallery.

Σε συνέντευξη της στο www.allaboutshipping.co.uk, η κυρία Παναγοπούλου είχε μιλήσει για τους δύο τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται αλλά και την μεταξύ τους σχέση: «Για εμένα προσωπικά, η ναυτιλία και η τέχνη αποτελούν έναν συνδυασμό εργασίας και χόμπι», τόνισε.

Με αφορμή λοιπόν το άρθρο των Financial Times, μητέρα και γιος -που επίσης είναι συλλέκτης- φωτογραφήθηκαν μαζί.

Ειρήνη Παναγοπούλου: Η επιτυχημένη εφοπλίστρια που αγαπά την τέχνη
Μοιράζει το χρόνο της στη ναυτιλία και την τέχνη, υποστηρίζοντας ότι αποτελούν δύο από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας. Ο λόγος για την Ειρήνη Παναγοπούλου, την κόρη του αείμνηστου εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου.

“Η ναυτιλία με πηγαίνει παντού στον κόσμο. Η τέχνη με βοηθά να καταλάβω τον κόσμο” έχει πει η ίδια σε δηλώσεις της, θέλοντας να δείξει τη μεγάλη σύνδεση που έχουν μεταξύ τους οι δύο χώροι.

Η κα Παναγοπούλου είναι πρόεδρος της ναυτιλιακής Magna Marine, την οποία ίδρυσε ο πατέρας της, που έφυγε από τη ζωή στις αρχές Φεβρουαρίου 2019.

Ο Περικλής Παναγόπουλος ήταν επίτιμος Πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών Επιβατηγού Ναυτιλίας και θεωρούνταν ο αναμορφωτής της σύγχρονης ελληνικής ακτοπλοΐας, στην οποία άφησε ισχυρό το αποτύπωμα του.

Ήταν γνωστός στην αγορά για τα επιτυχημένα deals του, καθώς παρά το γεγονός ότι δημιούργησε επιχειρήσεις υψηλών προδιαγραφών, δεν δίστασε να τις πουλήσεις στο ζενίθ τους, έναντι ανάλογων, υψηλών τιμημάτων.

Η ναυτιλία και η τέχνη

Η κόρη του Ειρήνη ασχολείται τόσο με τη ναυτιλία όσο και με τις τέχνες. Στις δραστηριότητες της, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται η συμμετοχή της στο συμβούλιο της βρετανικής Whitechapel Gallery.

Σε συνέντευξη της στο www.allaboutshipping.co.uk, η κυρία Παναγοπούλου, μίλησε για τους δύο τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται αλλά και την μεταξύ τους σχέση: “Για εμένα προσωπικά, η ναυτιλία και η τέχνη αποτελούν έναν συνδυασμό εργασίας και χόμπι”, τόνισε.

Ασχολούμαι με την τέχνη ως συλλέκτρια, ενώ παράλληλα στηρίζω νέους καλλιτέχνες και οργανισμούς. Το Whitechapel αποτελεί ιστορικό ορόσημο του Λονδίνου με μακρά παράδοση στις πρωτοποριακές εκθέσεις. Είμαι περήφανη που στηρίζω ένα ίδρυμα με τόσο προχωρημένη σκέψη και αισθητική. Επίσης ασχολούμαι με τον οργανισμό Tate ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου και είμαι διαχειρίστρια του Dia Art Foundation της Νέας Υόρκης”.

 

Εκφράζει την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι μία από τις πιο γνωστές ιδιωτικές συλλογές τέχνης στον κόσμο είναι αυτή του τελευταίου Έλληνα μεγιστάνα της ναυτιλίας Σταύρου Νιάρχου και τώρα ανήκει στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Το ίδρυμα έχει δώσει πολλές επιχορηγήσεις σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αλλά “η συλλογή δεν έχει παρουσιαστεί εδώ από πολλά χρόνια”. Η κα Παναγοπούλου τονίζει ότι στην Ελλάδα, μερικές από τις πιο γνωστές συλλογές ανήκουν σε στελέχη της ναυτιλίας, όπως για παράδειγμα η συλλογή έργων τέχνης του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.

Μετά από τις σπουδές της στον κλάδο της τέχνης στο Mills College, της Καλιφόρνιας, ξεκίνησε την καριέρα της στη ναυτιλία δίπλα στον πατέρα της, στην πρώτη του εταιρεία κρουαζιερόπλοιων, την Royal Cruise Line.

Ο συμβολισμός στην τέχνη

“Με τον πρόσφατο θάνατο του πατέρα μου και ενώ πενθούσα για τη μεγάλη αυτή απώλεια, στράφηκα στην τέχνη. Παρατήρησα ότι σε πολλά έργα τέχνης τα πουλιά εμφανίζονται συχνά ως σύμβολα του θανάτου, για να συμβολίσουν είτε την ελπίδα, είτε την απελπισία”.

“Καλλιτέχνες όπως η Kiki Smith, η Susan Hiller και η Mithu Sen, έχουν ασχοληθεί με τα θέματα του θανάτου και της μνήμης και άλλων μεταφυσικών αναζητήσεων, στο έργο τους. Συμπτωματικά τα πουλιά χρησιμοποιούνται συνήθως και από τις τρεις γυναίκες, για να συμβολίσουν την ψυχή.

Η Smith έχει πει συγκεκριμένα ότι “τα πουλιά συμβολίζουν τις ψυχές”. Τα πολλά νεκρά κοράκια της συμβολίζουν τα νεκρά πνεύματα. Η Sen, μία καλλιτέχνης από την Ινδία, απεικονίζει τους ανθρώπους που μεταμορφώνονται σε πτηνά ως μια μεταβατική διαδικασία των ψυχών που εξαφανίζονται.

“Από την άλλη πλευρά, η Αμερικανίδα Hiller, η οποία πέθανε τον Ιανουάριο 2019, είναι γνωστή για την αγάπη της στην παραφυσική, την αναζήτηση περιπλάνησης πνευμάτων που εμφανίζονται στα όνειρα ή ως φαντάσματα. “

“Αυτές οι σπουδαίες γυναίκες καλλιτέχνες με βοήθησαν να απαλύνω τη θλίψη μου με τα έργα τους και με παρηγόρησαν με τη σοφία τους”, υποστήριξε η κα Παναγοπούλου.

Αποτυπώνοντας την έμφυτη αισιοδοξία της η κα Παναγοπούλου πρόσθεσε: “Η δύναμη της ναυτιλίας να ενώνει και η αγάπη για την τέχνη κάνουν τον κόσμο μας ένα καλύτερο μέρος”.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy