Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος ήταν ο τότε νεαρός διάδοχος του θρόνου, ο ελληνικός τύπος φιλοξενούσε πλήθος δημοσιευμάτων που τον ήθελαν να είναι ερωτευμένος με Ελληνίδα πρωταγωνίστρια του θεάτρου και του κινηματογράφου, η οποία, όπως αποδείχθηκε σύντομα, δεν ήταν άλλη από την τότε «εθνική σταρ», Αλίκη Βουγιουκλάκη.
Υπενθυμίζεται ότι τη θεατρική σεζόν 1959 – 1960 η Αλίκη Βουγιουκλάκη πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Τόπο στα Νιάτα», η οποία ήταν η Νο. 1 σε εισιτήρια παράσταση εκείνης της χρονιάς, ενώ λίγους μήνες νωρίτερα είχε προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες η ταινία «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο» που είχε σπάσει ταμεία σε τέτοιο βαθμό που είχαν ανοίξει τα θερινά σινεμά στην καρδιά του χειμώνα.
Με άλλα λόγια, η δημοτικότητα της νεαρής Αλίκης Βουγιουκλάκη είχε εκτοξευτεί και το κοινό διψούσε για κάθε λεπτομέρεια της προσωπικής της ζωής. Συνεπώς, ήταν αδύνατο το όποιο φλερτ μεταξύ των δύο να περάσει για πολύ απαρατήρητο πόσο μάλιστα, όταν ο Κωνσταντίνος – μετά την πρώτη τους συνάντηση στα παρασκήνια της θεατρικής παράστασης που εκείνη πρωταγωνιστούσε, άρχισε να την επισκέπτεται σχεδόν καθημερινά στα στούντιο της Φίνος Φιλμ.
Έφτιαξαν το δρόμο για να πηγαίνει ο Κωνσταντίνος με το αυτοκίνητο
Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα της εποχής, ο Φιλοποίμην Φίνος είχε φροντίσει να ασφαλτοστρωθεί ο δρόμος που οδηγούσε στα στούντιο της εταιρείας για να μην χαλάσει το σπορ αυτοκίνητο του διαδόχου, ο οποίος πάρκαρε απέξω από τη Φίνος Φιλμ και έβαζε να παίζουν τραγούδια της Αλίκης. Σε συνέντευξή του στο παρελθόν ο αδερφός της εθνικής σταρ, Αντώνης Βουγιουκλάκης, είχε πει ότι ο Κωνσταντίνος έδειχνε πραγματικά ερωτευμένος μαζί της. «Πήγαινε σχεδόν καθημερινά έξω από τον Φίνο, στην οδό Χίου ή όπου αλλού είχαν γύρισμα κι έβαζε τις κασέτες με τα τραγούδια της, σ’ ένα ανοιχτό αυτοκίνητο που είχε. Την κόρταρε πολύ. Την πολιορκούσε συνέχεια», είχε δηλώσει. Εκείνη την εποχή γραφόταν ακόμα έντονα ότι ο Κωνσταντίνος και η Αλίκη περνούσαν στα κρυφά πολλές ώρες στο τότε ησυχαστήριο της Φρειδερίκης – τη σημερινή Ιερά μονή Αστερίου – που βρισκόταν «εκεί ψηλά στον Υμηττό». Σε αυτό το μυστικό λέγεται δε ότι αναφέρεται το τραγούδι του Μάνου Χατζηδάκι «Ο Υμηττός» που ξεκινάει με το στίχο «Εκεί ψηλά στον Υμηττό υπάρχει κάποιο μυστικό» και το τραγούδησε η Νανά Μούσχουρη.
Τούνελ για να βλέπονται;
Επιπλέον η Αλίκη και ο Κωνσταντίνος έκαναν κοινές νυχτερινές εξόδους και μπάνια στη θάλασσα, σύμφωνα πάλι με δημοσιεύματα της εποχής, ενώ ο μύθος ήθελε να έχει ανοιχτεί τούνελ που οδηγούσε από τα τότε βασιλικά ανάκτορα και – σημερινό Προεδρικό Μέγαρο – στο σπίτι της Αλίκης στη Στησιχόρου. Βέβαια, από πλευράς του ο Κωνσταντίνος σε συνέντευξή του το 2014 στην εκπομπή Τετ-α-Τετ με τον Τάσο Τρύφωνος οπότε και είχε αναφερθεί για μία μοναδική φορά από πλευράς του στο φημολογούμενο ειδύλλιο με την Αλίκη, πιο πολύ «διασκέδασε» με την παραπάνω φημολογία. «Έλεγαν τότε ότι υπάρχει ένα τούνελ από τα ανάκτορα που βγαίνει στο σπίτι της. Και απαντούσα εγώ: “Αν παραδεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το τούνελ και η Αλίκη αποφασίσει να αλλάξει σπίτι, θα πρέπει να αλλάξουμε το τούνελ;”», είπε ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος.
Το παραδέχτηκε η Αλίκη
Από την άλλη, η ίδια η Αλίκη Βουγιουκλάκη, στη θρυλική συνέντευξή της στην εκπομπή του Mega «Ενώπιος Ενωπίω» το 1993 με τον Νίκο Χατζηνικολάου που είχε σπάσει όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης, είχε παραδεχτεί για πρώτη φορά το ειδύλλιο, λέγοντας πως οι δυο τους περνούσαν πολλές ώρες κουβεντιάζοντας και περιγράφοντας τον Κωνσταντίνο ως πολύ τρυφερό, αλλά απίστευτα καταπιεσμένο από τη μητέρα του, Φρειδερίκη.
Μάλιστα, η αγαπημένη ηθοποιός είπε ότι η μητέρα του είχε βαλθεί να τους χωρίσει και το πέτυχε όταν τον έστειλε για μερικούς μήνες στη βόρεια Ελλάδα. Μην ξεχνάμε ότι η Αλίκη δεν ήταν γαλαζοαίματη, συνεπώς, δεν υπήρχε περίπτωση το παλάτι να τη δεχτεί ως νύφη άσχετα του πόσο αγαπητή ήταν στον κόσμο. Τελικά, η σχέση τους ολοκληρώθηκε πριν καν ξεκινήσει, είπε η Αλίκη Βουγιουκλάκη στον Νίκο Χατζηνικολάου.
Όταν η Αλίκη δεν προσκύνησε γιατί του… κρατούσε νεύρα
Ένα περιστατικό δε που έλαβε χώρα μπροστά στα φλας των φωτογράφων κατά την πρεμιέρα της παράστασης του Μάνου Χατζιδάκι «Οδός Ονείρων», είχε βάλει «φωτιά» στον Τύπο το 1962. Ο διάδοχος Κωνσταντίνος μπήκε στο θέατρο Μετροπόλιταν όπου ανέβηκε η εν λόγω παράσταση με όλους τους θεατές να ακολουθούν το πρωτόκολλο και να σηκώνονται από το κάθισμά τους ως ένδειξη σεβασμού πλην της Αλίκης Βουγιουκλάκη, η οποία παρέμεινε καθιστή ακόμα και όταν εκείνος τη χαιρέτησε, δίνοντάς του το χέρι της για χειροφίλημα.
Την επόμενη ημέρα οι εφημερίδες είχαν γεμίσει από άρθρα για το εν λόγω περιστατικό με τους δημοσιογράφους να αναρωτιούνται τι μπορεί να έχει συμβεί μεταξύ τους αφού απέκλειαν το ενδεχόμενο η εθνική σταρ να μην ξέρει τρόπους καλής συμπεριφοράς. Την απάντηση έδωσε η ίδια 30 χρόνια αργότερα στον Νίκο Χατζηνικολάου, λέγοντας με το μοναδικό της τρόπο «του είχα θυμώσει, προσωπικά». Αξίζει να σημειωθεί ότι με το φημολογούμενο ειδύλλιο ανάμεσα στον διάδοχο και την εθνική σταρ, δεν ασχολούνταν μόνο ο Τύπος στην Ελλάδα, αλλά και ο ξένος Τύπος με αποτέλεσμα το όνομα της Αλίκης Βουγιουκλάκη να φιλοξενηθεί σε πολλές ξένες εφημερίδες και να τη χαρακτηρίζουν η «ελληνίδα Γκρέις Κέλι».
Μετά δε το τέλος του ειδυλλίου η Αλίκη Βουγιουκλάκη πήρε για ακόμα μία φορά τη ρεβάνς εκτός Αθηνών όταν κατά την πρώτη της θεατρική περιοδεία σε όλη την Ελλάδα ως θιασάρχης με το έργο μου «Ωραία μου κυρία», οι δυο τους έτυχε να βρίσκονται ταυτόχρονα στις Σέρρες. Ο Κωνσταντίνος ετοιμαζόταν να βγάλει λόγο στην κεντρική πλατεία όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη αντιλήφθηκε την παρουσία του και για να του κάνει χαλάστρα βγήκε στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου που έμενε και βρισκόταν απέναντι και άρχισε να χαιρετάει τον κόσμο με αποτέλεσμα όλο το πλήθος να γυρίσει την πλάτη στον Κωνσταντίνο και να ζητωκραυγάζει την εθνική σταρ. «Όλοι έφυγαν και ήρθαν και χειροκροτούσαν εμένα. Έμεινε ολομόναχος ο Κωνσταντίνος και έρημος», είχε περιγράψει η Αλίκη Βουγιουκλάκη στο Ενώπιος Ενωπίω.